Katt utan hår

För tillfället är jag och min kära sambo Sofie vakt till en katt som bokstavligen är buttnaked. Seriöst, en katt utan hår! Är verkligen allt som de ska för denna dam? De tror jag då fan inte! Stackarn är ju till och med full med rynkor vid typ 2 års ålder. Jag förstår denna varelse helt och hållet om hon har ångest och åldersnoja. Men vad ska man göra? För de första är hon bokstavligt talat ful, den är faktiskt inte vacker på en fläck. Förvisso måste jag inflika med att hon är söt, men vi män vet att de är en väldi skillnad på söt och snygg. Vad flickor anser om de kan jag inte svara på, med tanke på att jag inte bär på samma kromosomer som de. Nåja, denna stackars katt är ju också varm som en tekopp på en söndag när bakfyllan slår in som värst. Hur blir en katt som är buttnaked varm? Jag förstår inte, är de inte pälsen som håller de varm? Eller har katten en inbyggd termometer kanske? Vad vet jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0