workin' on the highway

God förmiddag trogna och underbara läsare. Jag ber om ursäkt i största mån att jag inte har upptaderat bloggen på länge. Jag har ju faktiskt varit lite upptagen, trot eller ej. Helgens schema består av konsert i Göteborg då vi skall se de så kallade Big 4. Metallica, Slayer, Antrax och Megadeth. 3 band av 4 suger hårt, och ja. Självklart är de Metallica som rockar den här världen vi lever i. Jag tror jag har drömt om att se dessa hårt rockande numera gubbar i snart 15 år. Minns när man satt i sitt fina pojkrum på pottan och kissade litegrann utanför, med massa "galna" Metallica posters och bara drömde sig bort i quint-ackordens gedigna värld. (Och för er som inte vet vad ett quint-ackord är, så de ett så kallat "hårdrocksackord" där man oftast använder sig av bara två stränger med två band emellan på gitarren). Vi åkte nämligen bil till Göteborg från Övik, och de ska jag säga er. Det är en jävla bit, närmare bestämt 90 mil. Kände mig dock som en tvåbarnspappa när kalleankabarnen satt i baksätet och sov när jag lyssnade på P3 och bytte verkligen inte kanal när det blev nyheter, snarare att man skruvar upp bara för att få en fin pappakänlsa ;) Hur som haver har vi det jättetrevligt här nere och de hoppas jag att ni underbara läsare och har. För det är ni värd, med tanke på att ni är bäst som följer min utomordentligt vackra Hello Kitty blogg =). Ha en bra helg, och på återseende mina trogna läsare. Tooodles.. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0